Pagina's

Volgers

zondag 15 mei 2011

2e ultramarine

Hier is hij dan de 2e ultramarine, ik vind hem er meteen een stuk beter uit zien dan de eerste:
Hierboven is te zien dat hij er inderdaad meteen een stuk beter uit ziet dan de eerste, dit komt onder andere omdat ik highlight technieken uit probeerde, die gimli mij liet zien.


Zoals te zien zijn de ogen veel beter gelukt en komen de vingers op de handen en de randjes op de helm veel meer naar voren door de highlights.
De scriptie op het papier vond ik zelf een mooie finishing touch, ik had gezien dat dit bij grey knights ook werd gedaan d.m.v. een fineliner, dus heb ik dat zelf ook gedaan.
Hier is de backpack te zien waar (misschien iets te veel) highlights zichtbaar zijn.
De omega op de schouder van de ultramarine ziet er een stuk strakker uit dan die van de eerste. Het verven ervan ging ook gemakkelijker.
De basis is een stuk beter gelukt dan die van de eerste en ziet er ook een stuk beter uit.

Met deze 2e ultramarine is al meteen een stuk meer zichtbaar dat ik beter word in het schilderen van de mini's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten