Pagina's

Volgers

zondag 15 mei 2011

2e lizardman temple guard

Mijn 2e lizardman temple guard is een feit en hij ziet er stukken beter uit dan de 1e! ik ben er dan ook heel erg blij mee.
Zoals hierboven te zien is, ziet de temple guard er erg netjes uit!
Ik ben wat preciezer geweest met het verven van de mini maar nog steeds ben ik niet tevreden met de de skull helm, daar zal ik waarschijnlijk nog even aan werken.
Ik ben heel er tevreden met het oog van de lizardman omdat deze erg hagedis achtig is. ook de highlight onder het oog ziet er erg goed uit, dit heeft Gimli mij geleerd.
Het schild ziet er ook echt goed uit, met een zwarte basecoat en rode schubben en blood red highlight. het doodshoofd op het schild ziet er ook erg goed uit met goede goude highlights en jeweled ogen, met beide heeft Gimli mij geholpen.

over het algemeen ben ik heel erg tevreden met deze temple guard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten